Regulamin Programu Lojalnościowego – Dekorian Club

Firmy „PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE MAM” Sp. z o.o.

I. Postanowienia ogólne

  1. Firma „Przedsiębiorstwo Handlowe MAM” Sp. z o.o. z siedzibą w Zgórsku, ul. Leśna 31 (zwane dalej Organizatorem) - wprowadza dla wszystkich klientów dokonujących zakupów w salonach Organizatora program lojalnościowy o nazwie „DEKORIAN CLUB” (zwany dalej programem lojalnościowym).
  2. Uczestnik – Uczestnik programu DEKORIAN CLUB, który w trybie opisanym w niniejszym regulaminie przystąpił do programu wypełniając formularz zgłoszeniowy oraz otrzymał i podpisał kartę klienta.
  3. Karta Klienta - karta oznakowana logo Dekorian Club, wydawana Uczestnikom Programu, służąca rejestracji Punktów gromadzonych przez Uczestników w Programie, a także po dokonaniu rejestracji w Programie na zasadach określonych w regulaminie do identyfikacji Uczestnika zarejestrowanego oraz wymiany Punktów na Prezenty.
  4. Zasady uczestnictwa w programie określa wyłącznie niniejszy regulamin.
  5. Przystąpienie do programu następuje poprzez wypełnienie i podpisanie karty zgłoszeniowej oraz odebranie i podpisanie karty uczestnika. Podpisanie karty zgłoszeniowej oznacza zawarcie przez Klienta umowy z Organizatorem programu oraz potwierdzenie, że zapoznał się z obowiązującym regulaminem i akceptuje jego warunki.
  6. Poprzez zawarcie umowy obie strony przyjmują za obowiązujące we wzajemnych stosunkach warunki i przepisy wyszczególnione w niniejszym regulaminie.
  7. Uczestnikami Programu mogą stać się wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych i adres dla doręczeń na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  8. Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian Regulaminu oraz zawieszania lub zakończenia programu w każdym czasie bez podania przyczyny przy jednoczesnym powiadamianiu o tym Uczestników drogą elektroniczną bądź w korespondencji bezpośredniej.
  9. Poprzez podpis na karcie zgłoszeniowej i odebranie karty uczestnik wyraża zgodę na udostępnienie organizatorowi swoich danych osobowych w związku z uczestnictwem w programie i udziela zgody na ich gromadzenie, systematyzowanie i przetwarzanie w celach operacyjnych i marketingowych. Dane osobowe podlegają ochronie przewidzianej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późniejszymi zmianami).
  10. Uczestnik gromadzi punkty za zakupy towarów dokonanych w salonach Organizatora zgodnie z aktualną informacją dotyczącą programu DEKORIAN CLUB. Zgromadzone punkty Uczestnik może zamienić na produkty lub usługi zamieszczone w dodatkowej informacji na stronie internetowej www.dekorian.pl/dekorianclub.
  11. Pracownicy Organizatora nie mogą uczestniczyć w Programie DEKORIAN CLUB.
  12. Celem programu DEKORIAN CLUB jest promocja marki Organizatora oraz zwiększenie sprzedaży produktów oferowanych do sprzedaży przez Organizatora w swoich salonach.
  13. Program DEKORIAN CLUB rozpoczyna się w dniu 01.01.2020 i trwa do dnia 31.12.2020.

II. Warunki uzyskania karty klienta

  1. Osoba zainteresowana jest zobowiązana czytelnie wypełnić i podpisać „kartę zgłoszeniową”, podać w sposób pełny i zgodny z prawdą dane personalne. W rubryce „adres” jest zobowiązana wpisać swój dokładny adres zamieszkania. Karta zgłoszenia zawierająca braki lub bez podpisu jest nieważna. Uczestnik programu jest zobowiązany natychmiast powiadomić organizatora o każdej zmianie swoich danych osobowych.
  2. Każdy z uczestników otrzymuje wyłącznie jedną kartę z odrębnym numerem. Karta nie może być używana przez osoby trzecie. Przez osoby trzecie rozumie się osoby niebędące posiadaczem karty we wspólnym gospodarstwie domowym. Organizator posiada prawo do zakwestionowania i unieważnienia punktów zdobytych na kartę przez osoby trzecie.
  3. Karta Klienta nie jest kartą kredytową ani płatniczą.
  4. Uczestnik powinien powiadomić Organizatora o jakichkolwiek zmianach w danych ujętych w formularzu zgłoszeniowym w ciągu 7 dni roboczych od wystąpienia zmiany. Wszelkie ewentualne konsekwencje wynikające z niepowiadomienia obciążają Uczestnika.
  5. Karta Klienta stanowi własność Organizatora.
  6. Karta jest odbierana w sklepach firmowych lub siedzibie Organizatora. Karty są przekazywane dla uczestników programu nieodpłatnie.
  7. Uczestnik może w każdej chwili złożyć rezygnację z programu, na odpowiednim formularzu w salonie firmowym lub w siedzibie Organizatora.
  8. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w programie Uczestnik może wykorzystać zgromadzone punkty w terminie 30 dni od zgłoszenia rezygnacji. Po upływie 30 dni od zgłoszenia rezygnacji punkty zostają anulowane.

III. Zgubienie, zniszczenie, kradzież karty

  1. W przypadku uszkodzenia karty Uczestnik jest zobowiązany powiadomić Organizatora w terminie 7 dni.
  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody Uczestnika wynikłe z uszkodzenia karty, jeżeli fakt ten nie został zgłoszony.
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie karty.
  4. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży Karty Klienta, Uczestnik może złożyć wniosek o wydanie nowej karty klienta. Koszt wydania nowej karty wynosi 10,00 zł i zostaje nim obciążony Uczestnik.

IV. Korzystanie z karty klienta. Gromadzenie punktów na karcie.

  1. Punkty można zdobywać dokonując zakupów oferowanych towarów w salonach firmowych Organizatora.
  2. W celu zapisu punktów na Karcie Klienta Uczestnik powinien przekazać kartę kasjerowi przed dokonaniem płatności. Punkty za zakupy dokonane w salonach firmowych są zapisywane w systemie automatycznie poprzez autoryzację karty klienta przez kasjera w terminalu przed zakończeniem transakcji.
  3. Karta Klienta jest przypisana do osoby bądź firmy. Kartę Klienta może używać tylko Uczestnik-właściciel, bądź osoba, której Uczestnik powierzył kartę celem dokonania zakupów w salonach firmowych Organizatora.
  4. Wszelkie reklamacje związane ze zgromadzonymi punktami mogą być rozpatrywane tylko po przedstawieniu rachunków z terminala płatniczego w terminie 14 dni od daty zakupu.
  5. Jeżeli wskutek awarii komputera nie można w danej chwili zapisać zdobytych punktów, pracownik salonu wypisuje protokół. Salon firmowy przyznaje punkty na konto Uczestnika na podstawie protokołu. Punkty pojawiają się automatycznie na koncie Uczestnika w przeciągu 14 dni roboczych od daty transakcji.
  6. Informacje o zgromadzonych punktach Uczestnik uzyskuje każdorazowo po przyznaniu punktów. Informacja jest na wydruku.
  7. W przypadku dokonania zwrotu przez Uczestnika zakupionego towaru Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania korekty ilości naliczonych punktów na karcie klienta z danej transakcji.

V. Wykluczenia z uczestnictwa i nie przyznawanie punktów

  1. Punkty nie są przyznawane uczestnikom, którzy dostają rabat w postaci obniżenia cen zakupów.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo wyłączenia z programu i nie przyznawania punktów od określonych produktów lub organizowanych akcji promocyjnych poszczególnych produktów.
  3. Punkty są przyznawane przez Organizatora tylko pod warunkiem dokonania przez Uczestnika pełnej zapłaty za towary lub usługi, wyłącznie gotówką lub bankową kartą płatniczą.
  4. Punkty nie będą przyznawane osobom bądź firmom, które na dzień dokonywania zakupu posiadają zadłużenie w postaci nieuregulowanych faktur. W przypadku uregulowania zadłużenia w późniejszym terminie, punkty za dokonane zakupy przed uregulowaniem płatności nie zostają doliczane.
  5. W przypadku transakcji z odroczonym terminem płatności punkty zostają naliczone tylko w chwili terminowej zapłaty w ilości adekwatnej do zapłaty, a nie wartości faktury.

VI. Wymiana punktów na prezenty

  1. Zgromadzone punkty Konsument może wymienić wyłącznie na towary - zwane dalej prezentami. Nie jest możliwa wymiana punktów na gotówkę. Dokonanie wymiany powoduje zmniejszenie ilości zgromadzonych punktów o wartość punktową prezentu.
  2. Informacje dotyczące produktów otrzymywanych za zgromadzone przez Uczestników punkty nie są ofertą handlową i Organizator nie gwarantuje stałej dostępności tych produktów.
  3. Wymiany punktów może dokonać wyłącznie Uczestnik Programu posługujący się Kartą Klient. Pracownik Organizatora przy wymianie punktów może prosić Uczestnika o wiarygodne potwierdzenie, iż jest właścicielem karty.
  4. Zamówienia na produkty i odbiór produktów znajdujących się w Katalogu Nagród są realizowane bezpośrednio w salonach firmowych Organizatora.
  5. Przedstawiony w Katalogu Nagród asortyment produktów może ulegać zmianom. Organizator zastrzega sobie prawo do zastąpienia zamówionego produktu innym podobnym lub wycofania poszczególnych produktów z Katalogu Nagród. W przypadku wycofania produktu z Katalogu Nagród Organizator zwraca na konto Uczestnika punkty za niezrealizowane zamówienie.
  6. Organizator zachowuje możliwość udostępniania za punkty innych produktów, nie figurujących w Katalogu Nagród, a objętych promocją. O warunkach takich akcji informuje on Uczestników za pośrednictwem pracowników w salonach firmowych Organizatora, stron internetowych bądź w bezpośredniej korespondencji.
  7. MAM realizuje dostawy w terminie od 21 do 30 dni roboczych (produkty do odbioru w salonach firmowych bądź siedzibie Organizatora) i 21 dni roboczych (produkty wysyłane do domu), o ile nie zostanie ustalony inny termin dostawy. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu dostawy w przypadku chwilowego braku produktu w magazynie spowodowanego niezależnymi od siebie przyczynami. W takich przypadkach Organizator dołoży wszelkich starań, aby poinformować Uczestnika o opóźnieniu wysyłki.
  8. W przypadku doręczenia Prezentu pod adres Uczestnika wskazany przez niego lub poprzez formularz zamówienia nagrody, Uczestnik zobowiązany jest sprawdzić przesyłkę w chwili doręczenia. W przypadku uszkodzenia Prezentu lub niezgodności ilościowej przesyłki należy sporządzić protokół reklamacyjny, podpisany przez dostawcę Prezentu oraz Uczestnika i zwrócić go dostawcy razem z zareklamowanym Prezentem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od daty sporządzenia protokołu i w tym czasie Uczestnik otrzyma zamówiony Prezent lub zwrot Punktów odjętych w związku z zamówieniem Prezentu, który okazał się wadliwy.
  9. Od nagród, których wartość przekracza 760 zł organizator konkursu jest zobowiązany do poboru i odprowadzenia - na rachunek urzędu skarbowego, którym kieruje naczelnik urzędu skarbowego właściwy według miejsca zamieszkania płatnika – 10% podatku dochodowego od całej wartości nagrody (wygranej) oraz złożenia formularza PIT-8AR.
  10. Uczestnik wyraża zgodę, aby przy przekroczeniu wartości 760 zł organizator potrącił wartość podatku należnego do urzędu skarbowego z liczby posiadanych punktów. Zwolnienie od podatku nagród związanych ze sprzedażą premiową nie dotyczy nagród otrzymanych przez podatnika w związku z prowadzoną przez niego pozarolniczą działalnością gospodarczą, stanowiących przychód z tej działalności.

VII. Zwroty reklamacyjne

  1. Uczestnik przy składaniu każdego zamówienia z katalogu nagród i odbiorze nagrody otrzymuje Potwierdzenie zamówienia i potwierdzenie odbioru nagrody. Jeżeli dojdzie do jakiejkolwiek reklamacji związanej z realizacją zamówienia, to istnienie tego Potwierdzenia jest warunkiem przyjęcia reklamacji przez Organizatora.
  2. Jeżeli zamówiony Prezent ma wady, Uczestnik może zgłosić pisemną reklamację w salonie Organizatora, w którym zamówił Prezent. Do reklamacji musi być dołączony wydruk potwierdzenia odbioru nagrody. Wadliwy Prezent zostanie wymieniony w miarę możliwości (dostępności) na nowy bez wad albo na inny Prezent o tej samej lub wyższej wartości punktowej i podobnym przeznaczeniu, przy odpowiednim zastosowaniu procedury wydawania Prezentu. Uczestnik może odmówić przyjęcia Prezentu substytutywnego, w takim przypadku Punkty odjęte w związku z zamówieniem Prezentu, który okazał się wadliwy, zostają zwrócone (dodane do Salda Punktowego).
  3. Prawo zwrotu zamówionego prezentu przysługuje Uczestnikowi tylko w przypadku jego uszkodzenia w transporcie lub niezgodności z zamówieniem. Organizatorem nie przyjmuje zwrotów produktów noszących ślady użycia.
  4. Produkty posiadające kartę gwarancyjną producenta powinny być reklamowane w punktach serwisowych danego producenta wymienionych w karcie gwarancyjnej.
  5. Jakiekolwiek reklamacje związane z realizacją zamówienia Organizator przyjmuje wyłącznie do 14 roboczych dni od daty realizacji zamówienia.

VIII. Nieprzepisowo zdobyte karty i punkty

  1. Kartę Stałego Klienta uważa się za nieprzepisowo zdobytą, jeżeli uzyskano ją na podstawie karty zgłoszeniowej zawierającej nierzeczywiste dane lub, który w jakikolwiek sposób sfałszowano. Niezwłocznie po stwierdzeniu takiego faktu przez Organizatora karta jest blokowana.
  2. Nieprzepisowo zdobytymi punktami są w szczególności te, które uzyskano w drodze handlu nimi lub punkty które zostały zgromadzone w inny sposób, sprzeczny z postanowieniami Regulaminu.
  3. Jeżeli Uczestnik do operacji wymiany punktów zamierza użyć nieprzepisowo zdobytej Karty Klienta lub usiłuje dokonać przekazania (transferu) na własną kartę punktów z karty skradzionej, zagubionej lub własnej karty uprzednio zablokowanej, to czyn ten kwalifikuje się jako ciężkie naruszenie umowy i w takim przypadku karta jest blokowana, a Uczestnik wykluczany z programu. Wymiana punktów z karty zablokowanej jest niemożliwa.
  4. Wobec osoby usiłującej zamienić punkty zdobyte nieprzepisowo lub punkty ze skradzionej lub zagubionej karty, Organizator ma prawo wszcząć postępowanie wyjaśniające, a w przypadku gdy osoba ta jest Uczestnikiem Programu, wykluczyć z programu.
  5. Organizator ma bezwarunkowe prawo wykluczenia z Programu Uczestnika, który zdobył punkty lub kartę w sposób niezgodny z Regulaminem i unieważnienia karty oraz zgromadzonych na niej punktów.

IX. Działalność Biura Obsługi

  1. Wszelkie informacje związane z funkcjonowaniem Programu i używaniem Kart Klienta Uczestnicy mogą uzyskać telefonicznie lub drogą korespondencji e-mailowej na adres dekorianclub@dekorian.pl. Pracownicy Organizatora zajmują się sprawami blokowania kart, zapytaniami i reklamacjami odnośnie kart oraz wszelkich operacji dokonywanych na Kartach Klienta.
  2. W interesie ochrony danych Uczestników Programu oraz bezpiecznego stosowania Kart Klienta, w przypadku telefonicznego zgłoszenia lub prośby zastosowania blokady przez Posiadacza karty, pracownik Organizatora ma prawo przed spełnieniem prośby zadawać pytania w celu ustalenia tożsamości Uczestnika. W przypadku odmówienia udzielenia odpowiedzi Organizator nie jest zobowiązany do wypełnienia tej prośby.
  3. Jeżeli pracownik Organizatora uzna za potrzebne dalsze ustalanie tożsamości dla prośby zgłoszonej telefonicznie, może prosić o potwierdzenie prośby ustnej w formie pisemnej. W takim przypadku informacje ustne tracą ważność.
  4. W przypadku próśb odnoszących się do spraw dotyczących 1 000 lub więcej punktów, pracownik Organizatora ma prawo prosić o potwierdzenie ustnej prośby w formie pisemnej.
  5. Prośby może składać wyłącznie Uczestnik lub osoba przez niego upoważniona w formie pisemnej. Jeżeli pracownik Organizatora poprosi o przedstawienie upoważnienia, to musi być mu ono udostępnione.

X. Oferta katalogu nagród

  1. Organizator przy zestawianiu oferty i doborze produktów oraz ich opisie w Katalogu Nagród kieruje się możliwie największą troską o pełną satysfakcję Uczestnika. Uczestnik nie może obciążać Organizatora odpowiedzialnością za ich jakość i stopień użyteczności.
  2. Zdjęcia i parametry ujęte w Katalogu Nagród mają charakter wyłącznie informacyjny. Prezent mogą też stanowić akcesoria, ale wyłącznie wyszczególnione w opisie produktu umieszczonym w informacji. W skład prezentu nie wchodzi np. zainstalowanie potrzebnych baterii.
  3. Produkty figurujące w Katalogu Nagród są do dyspozycji na miarę posiadanych zasobów. Organizator zastrzega sobie prawo do zastąpienia zamówionego produktu innym podobnym, jak również wycofania produktu z katalogu.
  4. Wartość produktów wyrażona w punktach podana w Katalogu Nagród, w wyjątkowych przypadkach może ulec zmianie w okresie obowiązywania Katalogu. W przypadku zmiany wartości punktowej produktów Organizator poinformuje Uczestników o zmianie za pośrednictwem pracowników salonów firmowych Organizatora, strony internetowych lub drogą korespondencji.
  5. Wartości punktowe zbliżonych produktów oferowanych Uczestnikom w kolejnych edycjach Katalogu Nagród mogą różnić się od siebie. W momencie pojawienia się nowej edycji Katalogu Nagród, oferta z poprzedniego traci ważność.

XI. Promocje

  1. W celu zwiększenia atrakcyjności Programu Kart Klienta Organizator ma prawo ogłaszania promocji lub akcji na okres przejściowy. O oddzielnych przepisach takich akcji Organizator informuje Uczestników w formie reklamy w salonach firmowych Organizatora, na stronach internetowych lub w bezpośredniej korespondencji. Dla promocji na okres przejściowy Organizator ma prawo ustalać przepisy odbiegające od ogólnych, ale nie mogą one naruszać interesu Uczestników. Akcje promocyjne nie łączą się.
  2. W celu zapewnienia pomyślnego funkcjonowania programu oraz obsługi na jak najwyższym poziomie, Organizator może włączyć do Programu inne podmioty w charakterze Partnera/ów. Partner, poprzez uczestnictwo w Programie może stać się jednostką przydzielającą i/lub wymieniającą punkty. O włączeniu Partnera/ów do Programu Organizator poinformuje Uczestników w salonach firmowych bądź na stronach internetowych i/lub w korespondencji bezpośredniej.

XII. Ważność kart klienta i zebranych punktów

  1. Punkty utrzymują ważność w okresie 12 miesięcy.
  2. Organizator ma prawo wykluczyć z Programu Uczestnika lub unieważnić punkty znajdujące się na jego karcie, jeżeli Uczestnik nie będzie aktywny przez okres 9 miesięcy. Pod pojęciem nieaktywności Uczestnika rozumie się sytuację, w której Uczestnik nie dokonał zakupu, z którym związany był faktyczny zapis punktów na Karcie Klienta przez okres 9 miesięcy od dnia ostatniego takiego zapisu.

XIII. Zmiany i likwidacja programu

  1. Organizator może dowolnie zadecydować o zakończeniu lub zawieszeniu Programu, przy zastosowaniu odpowiednich form informacji i zawiadomień.
  2. Obwieszczenie zakończenia lub zawieszenia Programu musi być przez Organizatora umieszczone w salonach firmowych Organizatora lub na jego stronie internetowej z wyprzedzeniem przynajmniej 60 dni. Obwieszczenie musi zawierać szczegółowe warunki likwidacji i datę ostatecznego terminu wymiany punktów.
  3. Po zakończeniu Programu, punktów nie można już gromadzić bądź wykorzystywać i są one anulowane.
  4. Regulamin jest dostępny do wglądu w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej www.dekorian.pl/dekorianclub/regulamin.pdf.

Prezes Zarządu MAM