Dekorian Home

Dostawa

Dostawa zamówionych towarów w sklepie internetowym Dekorian Home realizowana jest za pomocą usług firm kurierskich. Dostawa towarów realizowana jest wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.

Całkowite koszty dostawy towaru to suma kosztów transportu, opakowania i kosztów logistycznych. Ceny dostaw oraz rodzaj przesyłki uzależnione są od wymiarów oraz wagi towaru. Koszt przesyłki dla każdego zamówienia wyliczany jest automatycznie w trakcie jego składania, po umieszczeniu towaru w koszyku wyświetli się koszt dostawy.

Koszt dostawy podawany jest zawsze zbiorczo dla całego zamówienia. W momencie gdy, wyświetla się Koszt dostawy: 0,00 zł oznacza to, że dostawa jest GRATIS i płacą Państwo jedynie za sam produkt. Darmowa dostawa dotyczy zakupów za minimum 1000zł lub możliwa jest podczas określonych czasowo akcji promocyjnych.

Współpraca z dostawcami

Ponieważ Dekorian Home oferuje asortyment produkowany w wielu krajach, współpracujemy również z wieloma firmami świadczącymi usługi kurierskie w Polsce oraz za granicą. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty zamawiane w naszym sklepie były dostarczane na czas, bez uszkodzeń, a także w najlepszej możliwej cenie. W przypadku pytań o dostawę Państwa zakupów prosimy o kontakt mailowy: sklep@dekorianhome.pl lub pod numerem telefonu (41) 346-53-05.

Kurier nie ma obowiązku wnoszenia mebla do mieszkania (blok, kamienica itd.) gdy jego rozmiar przekracza podstawowy gabaryt. Kurierzy mają obowiązek wnoszenia paczek do 30 kg.

W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez Klienta, powinien on sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział Klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.

Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę. Niesporządzenie protokołu szkody transportowej w ogóle lub niepoprawne sporządzenie, jak np. rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki, może opóźnić rozpatrzenie oraz może spowodować, iż Klient przejmie ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabędzie produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał.

Niektórzy producenci nie umożliwiają dostawy towaru bezpośrednio do klienta. W takim wypadku towar przesłany będzie do wybranego salonu Dekorian Home. Pracownik salonu ustali z klientem dalszy sposób dostawy.

Czas realizacji zamówienia

Termin dostawy podany jest w karcie produktu, ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w karcie produktu, Konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu.

<