Dekorian Home

FAQ

Zakupy


Zakupów w sklepie www.dekorianhome.pl dokonywać można 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Jednak praca nad realizacją zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 z wyłączeniem Świąt.
Na stronie www.dekorianhome.pl jak i w salonach stacjonarnych można zakupić taki sam asortyment produktów. Wybór nie ogranicza się jednak do prezentowanych na niej artykułów – pełną wiedzę dotyczącą produktów posiadają nasi handlowcy.
Większość produktów oferowanych przez sklep www.dekorianhome.pl można zobaczyć w salonach stacjonarnych sieci. Dysponują one wzornikami.

Zamówienia


Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.
Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@dekorianhome.pl lub telefonicznie pod numerem: 519 702 723 od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 - 16:00.
Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia.
We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@dekorianhome.pl lub telefonicznie pod numerem: 519 702 723 od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 - 16:00.

Płatności


Dostawa


Koszty dostawy towarów uzależnione są od produktu i kraju jego pochodzenia. Większości towarów wysyłanych jest bezpośrednio od producenta lub dystrybutora współpracującego ze sklepem www.dekorianhome.pl. Cenę definiuje także ilość zamówionych towarów. Koszty dostawy wyliczane są automatycznie podczas składania zamówienia (jest to od kilkunastu do kilkuset złotych za sztukę towaru).
W takim przypadku należy zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze. Jeśli będzie coś uszkodzone, kurier od razu spisze protokół i zabierze paczkę z powrotem na nasz koszt. Jeśli towar zostanie sprawdzony później i będzie konieczność zgłoszenia reklamacji, należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego dostępny na stronie www.dekorianhome.pl.
Sklep www.dekorianhome.pl nie prowadzi sprzedaży i wysyłki towarów za granicę Polski.

Zwroty


W przypadku zakupu z dostawą kurierską odpowiednio zapakuj przesyłkę i wybierz właściwego przewoźnika. Przesyłkę prześlij na adres: P.H. MAM. Sp. z o.o., Zgórsko, ul. Leśna 31, 26-052 Nowiny. Dodatkowo wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy, które załącz do przesyłki bądź prześlij na adres: sklep@dekorianhome.pl.
Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik).

Ochrona danych osobowych


Szczegóły na ten temat znajdują się w Polityce Prywatności.
Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.

Newsletter


<