Świetnie zaprojektowane, funkcjonalne meble, dopasowane do indywidualnych potrzeb. Tylko - polska marka podbijająca europejskie rynki.
Twórcy Tylko postanowilli wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którym nie wystarczają standardowe modele mebli oferowane w sklepach. Firma zapewnia możliwość konfiguracji swoich produktów w taki sposób, by każdy mógł dostosować je do własnych wymagań.
Tym, co wyróżnia Tylko jest nowatorskie podejście do kupowania mebli - cały proces odbywa się przez wygodną aplikację. Zaprojektowanie oraz zamówienie własnego regału nie wymaga wychodzenia z domu, co spodoba się osobom ceniącym wygodę oraz oszczędność czasu. Według założycieli marki, taki sposób zakupu mebli zdominuje rynek w przyszłości.
Użytkownik aplikacji może wybrać rozmiar półek, a także określić ich ilość, dzięki czemu regał można idealnie dopasować do wnętrza i stworzyć własną, niepowtarzalną konfigurację. Proporcje zostały opracowane w taki sposób, aby całość prezentowała się dobrze bez względu na układ. Możliwość dobrania koloru i stylu pomaga dopasować mebel do charakteru wnętrza. Ciekawym pomysłem jest funkcja aplikacji, która pozwala na wizualizację gotowego regału we własnym wnętrzu.
Kolejnym ułatwieniem dla kupującego jest innowacyjny system składania mebli opracowany przez firmę. Jest on oparty na niewidocznym systemie zatrzasków, przez co do złożenia mebla nie są potrzebne specjalne umiejętności, ani nawet narzędzia.
Tylko specjalizuje się w systemach półek, ale w ofercie ma również blaty. Wszystkie produkty wykonane są z najwyższej jakości fińskiej sklejki brzozowej. Zostały pokryte powłoką odporną na zarysowania i ścieranie, a dopracowana konstrukcja daje możliwość przechowywania również ciężkich przedmiotów.
Założycielami Tylko jest czwórka zdolnych, ambitnych ludzi z wykształceniem oraz doświadczeniem w różnych dziedzinach. Tworzą je: Hanna Kokczyńska, absolwentka ASP, Mikołaj Molenda, architekt, Jacek Majewski, specjalizujący się w zarządzaniu oraz Benjamin Kuna, ekspert w dziedzinie biznesu.
Firma powstała w roku 2013, a we wrześniu 2015 zadebiutowała na London Design Festival. Szybko zwróciła uwagę międzynarodowych inwestorów, od których zgromadzila łącznie ponad 2 mln Euro. Polska marka świetnie radzi sobie na rynku europejskim. Jej produkty kupiło dotąd ponad 1000 klientów z większości krajów Unii.
Czas generowania strony: -1734867821,87s