Marka Krosno, jeden z najbardziej cenionych producentów szkła użytkowego, działajacy w Polsce nieprzerwanie od 95 lat, szuka młodych, zdolnych projektantów! Dlatego w tym roku po raz pierwszy postanowiła wystartować z konkursem Krosno Young D’signers, skierowanym do studentów i absolwentów wyższych uczelni o kierunkach artystycznych oraz technicznych. Organizatorzy imprezy do potencjalnych uczestników konkursu zwrócili się takimi słowami zachęty: „Stół to miejsce, gdzie spotykają się ludzie, którzy są sobie bliscy. Wspólne celebrują posiłki, ale przede wszystkim dzielą się emocjami, nastrojami, wspomnieniami i planami na przyszłość. Dlatego Krosno, z pomocą młodych projektantów, chce wykreować wyjątkowe produkty szklane, które pojawią się na stołach ludzi kochających piękno i posłużą kreowaniu przestrzeni do rozmowy”.
Pierwsza edycja konkursu potrwa do 8 marca, a jej tematem są „Spotkania przy stole”. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie oraz złożenie autorskiego projektu graficznego produktu z kategorii szkła użytkowego. Tę kategorię stanowią kieliszki do serwowania wszelkich napojów, począwszy od czerwonego i białego wina, przez wszystkie odmiany win musujących, koktajle, mocne drinki, soki i napoje. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 7 500 zł. Uczestnicy konkursu, którzy zajmą 2. i 3. miejsca otrzymają odpowiednio nagrody w wysokości 5 000 zł oraz 3 000 zł. Wszyscy laureaci zostaną zaproszeni przez markę Krosno największe targi mebli, designu i wyposażenia wnętrz Salone del Mobile w Mediolanie!
Jury konkursu jest bardzo zacne - przewodniczącym jest… gwiazda światowego designu Karim Rashid, a w zespole oceniających znajdą się projektant Jan Kochański, Paweł Szymański – prezes zarządu Krosno Glass oraz Mariusz Miękoś – strateg kreatywny oraz partner zarządzający w branży reklamowej i eventowej.
Czas generowania strony: -1732193459,77s