Projekty inspirowane wyimaginowaną podróżą po Włoszech przenoszą nas w świat, który łączy stylistykę kultowych motywów półwyspu Apenińskiego. Showroom można swobodnie nazwać domem marki i wyrazem jej filozofii. Glamora Showroom Milano daje możliwość zaprezentowania nowego rozdziału firmy z bieżącej i stale ewoluującej kolekcji. Przestrzeń staje się prawdziwym gabinetem osobliwości, z którego można czerpać, aby przenieść kreatywność i osobowość do projektów wnętrzarskich.
Miasta i krajobrazy są przywoływane, reinterpretowane i przekształcane w wyblakłe obrazy i smugi z uderzającymi efektami znanymi ze świata fotografii. Liczne źródła inspiracji w kolekcji Chapter XII budują mosty między abstrakcyjnymi i kubistycznymi kształtami sztuki XX wieku, słownikiem graficznym z lat 70. i grubymi pociągnięciami pędzla koloru ukazującego wieloaspektową wersję natury, czasami bladą i nieuchwytną, a czasami bujną i kipiąca radością.
Aby odwiedzić dom marki Glamora, zainteresowany projektant musi umówić się na konkretny termin – wszystko dlatego, aby otrzymać indywidualne i profesjonalne wsparcie specjalistyczne, na które należy poświęcić odpowiednią ilość czasu. Niestandardowe grafiki bardzo często przecież odnajdują się w równie niestandardowych projektach i realizacjach wymagających uwagi i skupienia. Serwis oferuje wsparcie sprzedaży, projektowania i stylizacji w tworzeniu wnętrz, które opowiadają historie o wielkim pięknie. Konsultacja dostępna jest również w formie wirtualnego spotkania, które można zarezerwować online.
Źródło: Glamora
Czas generowania strony: -1735251277,73s