Marka Varris wzięła swoją nazwę z łacińskiego słowa „variis”, co oznacza różnorodność i taka właśnie idea przyświeca firmie. Obfitość rozwiązań dotyczących fototapet jest zatem bardzo obszerna. Zacząć należy przede wszystkim od swobody przy wyborze grafiki.
Klient może wybrać swoją grafikę z gotowych wzorów oferowanych przez markę, skorzystać z banku zdjęć z setkami tysięcy możliwości czy nawet swojego, prywatnego zbioru zdjęć czy obrazów. Ważne, aby jakość pliku była na tyle wysoka, aby dobrze prezentowała się na określonej powierzchni do pokrycia.
Drugą opcją dającą swobodę wyboru jest rodzaj podkładu, na którym znajdzie się nadruk. Varris posiada kilkanaście możliwości i rozwiązań materiałowych. Nie zabraknie w nich również sposobów na instalacje naszej wymarzonej grafiki w miejscach narażonych na wilgoć np. pod prysznicem.
Dzięki tym dwóm rozwiązaniom ilość kombinacji wzorów i podkładów dających dodatkowy efekt wizualny jest ogromna i z całą pewnością każdy, nawet najbardziej wymagający klient znajdzie fototapetę dla siebie.
Czas generowania strony: -1734505720,27s