Obecnie firma jest prowadzona przez piąte pokolenie rodziny Rasch. Kuzyni, Dr. Frederik Rasch i Dario Rasch-Schulze Isfort, to kierownicy kontynuujący tradycję rozpoczętą przez założycieli firmy w 1861 roku, nadając pomieszczeniom indywidualny charakter i zamieniając je w miejsca pożądane dzięki pięknu i miłości do detali.
Marka zawsze stała na wysokim poziomie jakości, wyrafinowanego designu i stałego dążenia do najnowszych technologii i osiągnięć w dziedzinie tapet. Stagnacja oznacza cofanie się, ponieważ nowe trendy rodzą się na całym świecie kilka razy w roku. Uwzględnianie tych trendów, jednocześnie tworząc swoje własne, od dawna jest sprawdzoną metodą tego rodzinnego przedsiębiorstwa. Aby przekazywać i uprościć trendy, marka Rasch opakowała je w łatwo zrozumiałe koncepcje stylu. Działają one jak drogowskazy, dzięki którym miłośnicy natury, fani klasycyzmu, nowoczesni hipsterzy, miłośnicy kultury mainstream oraz ci, którzy po prostu lubią, żeby rzeczy były piękne, mogą szybko i łatwo znaleźć odpowiednie tapety.
"Na najnowocześniejsze i najefektywniejsze okładziny ścienne" - to była obietnica, która ozdabiała plakaty Rasch w 1900 roku - i nadal jest prawdziwa dzisiaj. Pracując z silnym zespołem 350 pracowników w siedzibie firmy w Bramsche, ta filozofia nadal jest promowana z zaangażowaniem i pasją. Grupa Rasch ma również inne zakłady produkcyjne w Polsce i na Ukrainie, a także biura w Rosji, Belgii, Holandii, Francji, Wielkiej Brytanii, Chinach i na Ukrainie.
Tapety tej firmy są nagradzane pieczęcią jako znak pasji do pracy i produktów. Stylizowana wieża, część budynku biurowego firmy, symbolizuje odwagę próbowania czegoś nowego, nigdy nie poddawania się, i wiarę w produkt. Pieczęć wskazuje także na związek między tradycją a nowoczesnością - fundamenty, na których opiera się sukces tego producenta tapet od samego początku.
Segmentacja Rasch
Rasch Taste, Style i Ecomotion to nazwy trzech segmentów, które tworzą strukturę oferty firmy. Segmenty zapewniają klientom przejrzystość, prostotę i ułatwiają podejmowanie decyzji, umożliwiają dealerom i wykonawcom udzielanie lepszych porad. Koncepcja jest dostępna na punktach sprzedaży, w mediach drukowanych i na targach.
Segment Taste:
Piękno dla każdego, o każdej porze - dla ludzi w każdym wieku, miłośników tradycji lub nowoczesności, nowoczesnych domów lub starych skarbów. Motywy są łatwe do zrozumienia i łączą się ze sobą. Grają z znajomymi wzorami i delikatnymi efektami. Obejmuje to wspaniałe wzory kwiatowe, takie jak "Florentine II", realistyczne druki w "Passepartout" oraz nowoczesne okręgi, które w nowej kolekcji "My Moments" pojawiają się nie tylko na tapetach, ale także na doskonale dopasowanych tkaninach dekoracyjnych.
Segment Style:
Pomieszczenia mogą być przyjemne. Ale pomieszczenia mogą być także doświadczeniem; mogą cię zabrać z codziennego życia do wspaniałego eksperymentalnego mieszkania! W kolekcjach Style rzeczy wyglądają wspaniale błyszczące i migoczące. Tutaj, glamour w postaci miedzi, srebra i złota tworzy akcenty na wyrafinowanych ścianach. A wysokiej jakości kolekcje takie jak "Emilia" z gamy Style nie mogą się oprzeć oczarowywaniu nas najwyższymi jakościami materiałów, kombinacjami kolorów i ekstrawaganckimi elementami indywidualnymi.
Idea sprzedaży
Firma nadaje pomieszczeniom najpiękniejsze momenty życia - dodając trzeci wymiar do domu. Przynoszą piękno do życia z uczuciem i zrozumieniem.