Przez te wszystkie lata ciekawość, kreatywność i chęć
innowacji pozostały niezmienne. Zawsze zainteresowani najnowszymi trendami
dekoratorskimi, najnowszymi kolorami, wzorami i innowacjami materiałowymi. Zainteresowania
holenderskich projektantów wykraczają poza podstawowe trendy w modzie. Zmiany
na świecie wpływają na sposób postrzegania swojego osobistego środowiska. Co
jest ważne? Co motywuje? Dokąd zmierzamy? A przede wszystkim: jak przełożyć to
na wnętrze naszych domów?
Żyjemy w czasach szybkich i ciągłych zmian. Szybkość zmian
skłania ludzi do ponownej oceny wielu aspektów swojego życia. Wpływy tak
różnorodne, jak perspektywy gospodarcze i zmiany klimatyczne, skłaniają ludzi
do ponownego rozważenia sposobu, w jaki współdziałają i żyją razem w naszej
społeczności. Niepewność stwarza okazję do spojrzenia na rzeczy w nowy i inny
sposób.
Aby skutecznie radzić sobie z tym ciągłym poziomem zmian i
niepewności, ludzie starają się być lepiej poinformowani i często są bardziej
krytyczni. Poszukują marek, które uczciwie i konsekwentnie wyrażają swoją
niepowtarzalną tożsamość. Marka musi być zgodna ze swoją nazwą, aby osoby,
które się z nią utożsamiają, mogły na niej polegać jako na odzwierciedleniu
własnego stylu.
Dekorowanie świata w różnych stylach to codzienna praca w
Eijffinger. W holenderskiej siedzibie firmy, projekty przechodzą przez
wszystkie działy, zanim opuszczą magazyn i zostaną wysłane na cały świat. Przedstawiciele
Eijffinger uosabiają markę oraz wyrażają i realizują wizję firmy z tradycjami.
Czas generowania strony: -1731838597,69s