Kolekcja Kreatywna trwa od lat, co roku jest jednak poszerzana o nowe, inspirujące propozycje. Premierowe wzory nie mają w sobie nic z przypadku! Podobnie jak wszystkie wcześniejsze, powstały w rezultacie międzynarodowych badań identyfikujących nowe kody estetyczne. Zebrane w ten sposób wytyczne są następnie interpretowane przez utalentowanych projektantów włoskiej marki – z wykorzystaniem jej charakterystycznej, interdyscyplinarnej wrażliwości. Co to konkretnie oznacza, wyjaśnimy wkrótce.
Impresje i skojarzenia
Tegoroczny, XIV rozdział Kolekcji Kreatywnej, obejmuje 36 nowych wzorów grafik ściennych w zróżnicowanych stylach (od czystej abstrakcji po różne formy realizmu) i paletach kolorystycznych (od bieli, szarości i czerni po pełne życia błękity, zielenie, żółcienie i oranże). Przy całej różnorodności łączy je wszystkie cichy dialog pomiędzy wodą a tym, co ją otacza. Spokojem i ciszą odwiecznej przyrody. Szelestem liści poruszanych przez sunącą po rzece łódź. Piórkiem zgubionym przez ptaka i słońcem połyskującym na falach. Marzycielska estetyka tych wielkoformatowych grafik sprawia, że ozdobione nimi wnętrze wyzwala swobodny przepływ myśli, refleksji, wspomnień.
Głębsze odczucie
Co ważne, naturalny urok widocznych na zdjęciach motywów podkreśla faktura podłoża. Kolekcja Kreatywna dostępna jest w dwóch wariantach powierzchni: GlamDecor, na podłożu winylowym z fakturą delikatnej tkaniny oraz GlamTrace, na podłożu z włókien naturalnych, o niezwykle malarskim wyglądzie papieru czerpanego. Ich walory nawet mistrzom fotografii trudno jest zaprezentować na zdjęciu. Efekty kreowane przez oba podłoża najlepiej więc poznać i porównać osobiście. Z
Moduł, naturalnie
Z myślą o przestrzeniach użyteczności publicznej – jak biura, hotele, instytucje edukacyjne czy ośrodki ochrony zdrowia – wraz z nowymi wzorami Glamora wprowadza trzy istotne innowacje. Po pierwsze dotychczasową formułę, w której dany motyw pojawiał się na dwóch zharmonizowanych grafikach ściennych, poszerza o trzeci skorelowany z nimi element. Ten dodatkowy moduł rozwija nie główny motyw grafiki, a jej tło. Efektem jest spójność wzoru, ale z oddechem. To gotowy sposób na stworzenie wyrazistej, dynamicznej oprawy ścian – i to w niemal dowolnym kontekście architektonicznym (zarówno pod względem charakteru, jak i kształtu pomieszczenia).
Ujęcie całościowe
A dwie pozostałe innowacje? Projektanci marki Glamora mają świadomość, że na odczucia człowieka we wnętrzu wpływają nie tylko aspekty wizualne. Realizując zasady designu oddziałującego na wszystkie zmysły rozwinęli AcousticShield™ – najnowocześniejsze rozwiązanie zapewniające korzystne warunki akustyczne. Grafika na podłożu dźwiękochłonnym redukuje pogłos w pomieszczeniu i łagodzi dźwięki dobiegające zza ścian.
I wreszcie trzeci wątek. Na dobrostan użytkowników silnie wpływa jakość powietrza w pomieszczeniu. Aby ją stale podnosić, powstała innowacyjna ekożywica ECOPUR® firmy Oltremateria®. Tworzywo to zamienia każdą grafikę w naturalny, a przy tym niezwykle dyskretny oczyszczacz powietrza. Wielkoformatowa dekoracja ścian eliminuje smog i nieprzyjemne zapachy, zarazem podnosząc poziom higieny oraz zabezpieczając powierzchnię ścian przed uszkodzeniami.
Dom taki jak Ty
Poprzez nowe grafiki ścienne firma Glamora zachęca do ponownego odkrycia związków emocjonalnych z otoczeniem. Reinterpretacja wzajemnego oddziaływania powierzchni, koloru i faktury pozwala sięgnąć daleko poza sferę efektów wrażeniowych oferowanych np. przez tapety. Za sprawą różnorodności motywów, modułów i wariantów kolorystycznych kolekcja ta znakomicie nadaje się do przestrzeni o wysokich wymogach w zakresie estetyki i funkcjonalności – tak prywatnych, jak i publicznych. Bo przecież na każdym kroku i w każdej chwili dnia warto pielęgnować własne związki z naturą.
Nowe wzory wielkoformatowych grafik ściennych marki Glamora dostępne są wyłącznie w naszej sieci.
Czas generowania strony: -1731838434,89s