Po kompletnej renowacji, duńska marka Normann Copenhagen ponownie otworzyła drzwi swojego showroomu w Kopenhadze. Zaprojektowana przestrzeń ma charakter eksperymentalny i artystyczny. Projekt architektoniczny powstał w ramach współpracy managera ds. marki Normann Copenhagen — Britta Bonnesena i designera Hansa Hornemanna. Ich celem było stworzenie wizualnej wizytówki marki, która inspiruje, zaskakuje i gwarantuje niezapomniane designerskie doświadczenie. Przestrzeń ma stać się miejscem spotkań lokalnych i zagranicznych klientów, partnerów handlowych, ale ma być również otwarta i przyjazna działaniom designerów i artystów. 

 Projektując nowe wnętrza, starano się zachować wyjątkowy charakter budynku, który wcześniej służył jako teatr, kino i studio nagraniowe. Wyremontowany butik Normann Copenhagen o powierzchni 1700 metrów kw. podzielono na cztery części: Hall, Stage, Ballroom and Gallery. Każda z nich ma inny charakter. Elementem wspólnym jest połączenie surowych, industrialnych materiałów z kontrastującymi, ciepłymi kolorami oraz ruchome moduły (podia czy ściany), które zapowiadają ekspozycję na wzór kuratorskich wystaw sztuki. Na szczególną uwagę zasługują teatralne schody pokryte różowym dywanem. 

 Galeria zdjęć nowych butików, wartych poznania według AD Magazine na stronie: www.admagazine.fr/decoration/ouvertures/diaporama/les-nouvelles-boutiques-du-moment/37210#7