Poznaliśmy zwycięzców XV edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32  kategoriach konkursowych. Ogłoszenie wyników i rozdanie  nagród odbyło się w trakcie uroczystej Gali w warszawskim hotelu Sofitel Victoria, poprowadzonej przez popularnego dziennikarza Jarosława Kuźniara. Przewodniczącą Jury tej edycji konkursu była Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor  Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowa w Nationale-Nederlanden.

Nominowanym projektom Jurorzy przyznali nagrody w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W kategorii „Custom Publishing” Srebrnym Spinaczem nagrodzono projekt „Dekorian Home. Twórcze spotkania z wnętrzami i designem”. Składają się na niego magazyn drukowany oraz portal internetowy. Sygnowane nazwą sieci salonów z wyposażeniem wnętrz, są nowatorskim projektem opartym na filozofii „win – win”, gdzie promocja produktów idzie w parze z prezentowaniem światowych trendów wnętrzarskich oraz dokonań polskich architektów wnętrz. Opiniotwórczy content sprawił, że „Dekorian Home” w krótkim czasie stał się pożądanym partnerem i patronem medialnym kluczowych wydarzeń branżowych.

W kategorii „Custom Publishing" nie przyznano Złotego Spinacza, projektem nagrodzonym ex aequo z "Dekorian Home" srebrem został "Social newsletter dla pracowników" - projekt Grupy Żywiec. Konkurs "Złote Spinacze" został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Nad tajnością głosowania i zgodnością konkursu z regulaminem czuwa firma doradcza KPMG, partner merytoryczny konkursu. Więcej informacji: www.zlotespinacze.pl